"PaPi" <wszystko@albo.nic> Odpowiedz na
news:1db1b$460a80b6$57cf8def$10846@news.chello.pl:
>>> I mysle, ze to zamyka sprawe.
>>
>> Nie zamyka. W takiej sytuacji sprzedawca bierze monitor i jedzie z nim do
>> autoryzowanego serwisu. A tam serwis dokonuje ekspertyzy i stwierdza że
>> monitor jest sprawny. I to zamyka sprawe.
>
> A co ma do rzeczy serwis ?
> Tu nie chodzi o naprawe gwarancyjna.
Orzeczenie autoryzowanego serwisu że monitor jest sprawny. To raczje przekona
każdy sąd.
Pozdrawiam!
-- Piotr Sobolewski "My jsme Borg. Odpor je marny, budete asimilovani..." http://adramel.prv.pl - artykuł o zgrywaniu przez karty TV.Received on Wed Mar 28 18:25:07 2007
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 28 Mar 2007 - 18:51:21 MET DST