Re: Nieuczciwy sprzedawca - monitor LCD

Autor: radarek <pyton0_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 27 Mar 2007 - 19:48:48 MET DST
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Message-ID: <3a8a1$46095949$594ecfc1$1828@news.chello.pl>

"Konrad Kosmowski" <konrad@kosmosik.net> wrote in message
news:20070327190751.7d51df4d@localhost.localdomain...
> Ja nie jestem sprzedawcą, ale zdarzyło mi się kilka rzeczy sprzedać,
> jakbym sprzedawał monitor to określiłbym w ofercie czy ma martwe
> piksele czy nie. Po prostu. Uważam, że tak by było uczciwie.

Do konca nie wiadomo, jak zostal zakupiony monitor autora tego watku.
Moze przez internet, a moze po prostu przewieziony bez sprawdzania.
Mozliwe tez, ze sprzedawca sprawdzil, czy nie ma od razu przekroczonej
normy, zeby sobie oszczedzic wysylania.

> Pierwszy lepszy.
> http://www.komputronik.pl/Monitory_LCD/BenQ/20_i_wieksze/20_BenQ_FP202W_czarny/pelny,id,29737/
>
> Nie ma o tym słowa.

Spełniane normy jakościowe: ISO 13406-2. Dla mnie to wlasnie zawiera
cala odpowiedz.

Czy monitor w reklamie ma badpiksele czy nie? Nie widac. Sama norma
wymaga, aby test byl przeprowadzony w odpowiednich warunkach, czyli
na reklamowych monitorach moze nie byc nic widac, nawet bez zlej
woli sprzedawcy.

Tak czy inaczej, moje doswiadczenie bylo z kupowaniem bezposrednio, a nie
przez internet. Wtedy na umowie jest jasno wypisane jaka norme spelnia
monitor i nawet co to oznacza w skrocie. Gdyby mialo byc tak, ze przed
umowa kazda norme trzeba wyszczegolnic i przeczytac klientowi, to bylo
by smieszne.
Received on Tue Mar 27 19:50:05 2007

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 27 Mar 2007 - 19:51:24 MET DST