Re: Nieuczciwy sprzedawca - monitor LCD

Autor: Radosław Sokół <Radoslaw.Sokol_at_polsl.pl>
Data: Tue 27 Mar 2007 - 12:54:05 MET DST
Message-ID: <euat4e$32p$1@polsl.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed

PaPi napisał(a):
> Wystapienie WADY o jakiej nie wiedzial klient w momencie zawarcia umowy
> kwalifikuje do korzystania z niezgodnosci towaru z umowa.

Wada to nieporządana cecha *niedopuszczana przez specyfikację
techniczną urządzenia*.

Uszkodzone piksele są opisane w instrukcji urządzenia jako
dopuszczalne. Jest podany numer normy i klasa urządzenia.

Kupując monitor kupujesz urządzenie o określonych parametrach
technicznych wymienionych w specyfikacji i Twoim *psim obo-
wiązkiem* jest je znać, jeżeli chcesz dokonać świadomego zakupu.

Vide: niezgodności z umową nie ma i nie wiem gdzie ją widzisz.

Jeszcze raz przypominam: co z tego, że Tobie wydaje się tak
czy tak, skoro przy pierwszej próbie zwrotu LCDka z uszkodzo-
nymi pikselami 75% sprzedawców od razu Cię "wyrzuci ze sklepu"
w przenośni? Nie liczy się to, co sobie myślisz, liczy się
to, co napisane w instrukcji w dziale "specyfikacja techniczna".

-- 
|""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""|
| Radosław Sokół  |  http://www.grush.one.pl/              |
|                 |  Administrator, Politechnika Śląska    |
\................... Microsoft MVP ......................../
Received on Tue Mar 27 12:55:05 2007

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 27 Mar 2007 - 13:51:29 MET DST