Re: Nieuczciwy sprzedawca - monitor LCD

Autor: PaPi <wszystko_at_albo.nic>
Data: Tue 27 Mar 2007 - 12:46:03 MET DST
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Message-ID: <89a10$4608f5d0$57cf8def$18282@news.chello.pl>

>> Jest wadą ponieważ jak sprzedawca pokaże mi monitor z martwym pikselem
>
> W rozumieniu prawa nie jest wadą.

Jeszcze raz pytam - w rozumieniu jakiego prawa ?
Norma ISO nie jest prawem obowiazujacym w Polsce.

>> to mu powiem, żeby sobie go w dupę wsadził, że go nie chcę (Ty byś

> Poza tym często uszkodzone piksele jeszcze przez pierwszy
> rok się pojawiają. W zasadzie wszystkie używane przeze mnie
> panele mają uszkodzony subpiksel jeden, choć na początku
> nie miały żadnego.

Jesli uczciwie poinformowales klienta o mozliwosci wystapienia takiej wady
nie ma on prawa domagac sie naprawy/wymiany/odstapienia od sprzedazy.

> Oczywiście.
>
> Wybrzydzać można dopóki się nie zawrze umowy kupna. Od tego
> momentu liczą się tylko przepisy prawa, a według tych monitor
> z uszkodzonymi pikselami nie jest uszkodzony jeżeli dokumen-
> tacja i normy dopuszczają istnienie określonej liczby takich
> uszkodzonych pikseli.

Prosze o podanie w jakim prawie tak jest ?
Wystapienie WADY o jakiej nie wiedzial klient w momencie zawarcia umowy
kwalifikuje do korzystania z niezgodnosci towaru z umowa.

Pozdrawiam
PaPi
Received on Tue Mar 27 12:50:05 2007

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 27 Mar 2007 - 12:51:27 MET DST