>> A co do rzeczy ma gwarancja LG ? Chodzi o niezgodnosc towaru z umowa -
>> za co odpowiada wylacznie sprzedawca a nie producent/gwarant.
>> Jesli sprzedawca nie poinformowal o tym bad pixelu to towar jest
>> niezgodny z umowa.
>
> Monitor jest w pełni sprawny. Jedne wypalony pixel jest jak najbardziej
> zgodny z normą ISO.
Ale ja nie znam normy ISO i kupujac monitor nie mam obowiazku jej znac.
> LG daje 30 dni gwarancji na pixele. Trzeba zwrócić się do ich serwsiu, 30 dni
> od daty zakupu.
Nie pisze o serwisie i gwarancji ile o reklamacji monitora u sprzedawcy jaki
odpowiada z tytulu niezgodnosci towaru z umowa.
Pozdrawiam
PaPi
Received on Mon Mar 26 23:15:06 2007
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 26 Mar 2007 - 23:51:22 MET DST