Re: Nieuczciwy sprzedawca - monitor LCD

Autor: PaPi <wysoka.izbo_at_ojcze.dyrektorze>
Data: Mon 26 Mar 2007 - 23:10:29 MET DST
Message-ID: <eu9cs5$7vl$1@achot.icm.edu.pl>
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original

>> A co do rzeczy ma gwarancja LG ? Chodzi o niezgodnosc towaru z umowa -
>> za co odpowiada wylacznie sprzedawca a nie producent/gwarant.
>> Jesli sprzedawca nie poinformowal o tym bad pixelu to towar jest
>> niezgodny z umowa.
>
> Monitor jest w pełni sprawny. Jedne wypalony pixel jest jak najbardziej
> zgodny z normą ISO.

Ale ja nie znam normy ISO i kupujac monitor nie mam obowiazku jej znac.

> LG daje 30 dni gwarancji na pixele. Trzeba zwrócić się do ich serwsiu, 30 dni
> od daty zakupu.

Nie pisze o serwisie i gwarancji ile o reklamacji monitora u sprzedawcy jaki
odpowiada z tytulu niezgodnosci towaru z umowa.

Pozdrawiam
PaPi
Received on Mon Mar 26 23:15:06 2007

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 26 Mar 2007 - 23:51:22 MET DST