Re: Nieuczciwy sprzedawca - monitor LCD

Autor: Adramelech <adresu_at_tu.nie.ma>
Data: Mon 26 Mar 2007 - 22:11:23 MET DST
Message-ID: <Xns98FFE1AFB5D77adresutuniema@127.0.0.1>
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2

"PaPi" <wszystko@albo.nic> Odpowiedz na
news:a54ca$460773cb$57cf8def$28584@news.chello.pl:

>> Ciekawe jak udowodnisz, że monitor był używany...? Wszystko tak
>> naprawdę zależy od rzyczliwości sprzedawcy i warunków gwarancji LG(tych
>> akurat konkretnie nie znam). Prawnie nic im się nie zrobi i mogę się o
>> to spokojnie
>> załżyć.
>
> A co do rzeczy ma gwarancja LG ? Chodzi o niezgodnosc towaru z umowa -
> za co odpowiada wylacznie sprzedawca a nie producent/gwarant.
> Jesli sprzedawca nie poinformowal o tym bad pixelu to towar jest
> niezgodny z umowa.

Monitor jest w pełni sprawny. Jedne wypalony pixel jest jak najbardziej
zgodny z normą ISO.
LG daje 30 dni gwarancji na pixele. Trzeba zwrócić się do ich serwsiu, 30 dni
od daty zakupu.

Pozdrawiam!

-- 
Piotr Sobolewski
"My jsme Borg. Odpor je marny, budete asimilovani..."
http://adramel.prv.pl - artykuł o zgrywaniu przez karty TV.
Received on Mon Mar 26 22:15:08 2007

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 26 Mar 2007 - 22:51:27 MET DST