"Konrad Kosmowski" <konrad@kosmosik.net> wrote in message
news:20070326134404.7d429296@localhost.localdomain...
>
> Ale mi tam nie zależy aby jakiejś firmie obroty spadły, zależy mi aby
> wywiązała się z umowy. Moje zdanie: kulturalnie ale stanowczo
> przedstawić swoje racje sprzedawcy, a jak sprzedawca nie wykazuje się
> dobrą wolą i poszanowaniem prawa to do sądu i tyle.
>
Kupujesz monitor z matryca okreslonej klasy, wiec zawiera to w sobie
mozliwosc bad pikseli. Dlatego jest mozliwe, ze towar jest w tym miejscu
zgodny z umowa (ale niekoniecznie, moze akurat ten konkretny monitor
mial lepsza gwarancje).
To, ze sprzet byl uzywany jest nie do udowodnienia, skoro go otworzyles
dalej i jeszcze uruchomiles.
W skrocie - teraz mozesz sie oprzec tylko o dobra wole sprzedawcy. Wroze,
ze bedzie nedznie, skoro nie potrafisz nawet zrozumiec doradzajacych ci
bezstronnych ludzi na grupie ;p
Received on Mon Mar 26 19:15:06 2007
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 26 Mar 2007 - 19:51:19 MET DST