Re: Nieuczciwy sprzedawca - monitor LCD

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Mon 26 Mar 2007 - 13:44:04 MET DST
Message-ID: <20070326134404.7d429296@localhost.localdomain>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2

** Włodzimierz Wojtiuk wrote:

>>> Dokładnie żeby potem nie zbłaźnił się w sklepie jak pójdzie
>>> "żądać".

>> Poważnie? A czemu miałby się zbłaźnić pisząc "żądać"?

>> http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=2548068
>> żądać <kategorycznie domagać się czegoś>

> mamy "rynek sprzedawcy"

Właśnie o to chodzi, że nie mamy, ale widocznie niektórzy sobie z tego
nie zdają sprawy.

> i sprzedawcę trzeba prosić, błagać,

Hehe, pisać akt żalu itp. ;) Nie. Otóż nie trzeba.

> publiczne oczernienie sieci sklepów / firmy nie powoduje spadku
> obrotów (i tak tłumoki pójdą tam kupować), kogo to wszystko
> obchodzi...

Ale mi tam nie zależy aby jakiejś firmie obroty spadły, zależy mi aby
wywiązała się z umowy. Moje zdanie: kulturalnie ale stanowczo
przedstawić swoje racje sprzedawcy, a jak sprzedawca nie wykazuje się
dobrą wolą i poszanowaniem prawa to do sądu i tyle.

-- 
    +                                 '                      .-.     .
                               ,                         *    ) )
  http://kosmosik.net/                     .           .     '-'  . kK
Received on Mon Mar 26 13:45:14 2007

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 26 Mar 2007 - 13:51:32 MET DST