** blazej480@wp.pl wrote:
>> Gdzie go zakupiĹa? Im wiÄksza firma tym Ĺatwiej bÄdzie siÄ jej
>> do dupy dobraÄ, ale zacznij delikatnie - byÄ moĹźe to jakaĹ
>> pomyĹka czy zaniedbanie.
> Dziękuję za odpowiedź. Chyba masz coś z czcionkami, bo krzaki
> wychodzą.
Tzn. ja nic nie mam. Ty masz. ;) Puściłem w unikodzie bo tak się
wkleiło.
> Nie było mowy o tym, że jest używany, albo ma wypalony pixel.
No i to jest podstawą do dyskusji - towar jest niezgodny z ofertą.
> Pocieszające jest to, że jeżeli pixel jest od razu wypalony to jest
> inna sytuacja niż gdyby wypalił się w trakcie użytkowania, myślałem,
> że jest inaczej.
> Firma duża, nie chcę narazie pisać nazwy, jeżeli zaczną robić
> problemy to wtedy ujawnię. Też na pierwszą wizytę pojadę bez pisma
> tylko z gwarancją i paragonem.
Pamiętaj, że na to pismo masz 2 miesiące, potem są inne warunki. Ale
masz rację - na początku staraj się sprawę sprostować i traktuj to jako
pomyłkę, w sensie: "chyba omyłkowo wydano mi używany towar".
-- + ' .-. . , * ) ) http://kosmosik.net/ . . '-' . kKReceived on Mon Mar 26 02:20:11 2007
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 26 Mar 2007 - 02:51:24 MET DST