Re: jak to jest panowie sprzedawcy? - długie

Autor: Adramelech <adresu_at_tu.nie.ma>
Data: Wed 21 Mar 2007 - 11:03:41 MET
Message-ID: <Xns98FA7085FC4EBadresutuniema@127.0.0.1>
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2

Dnia 20 mar 2007, naskrobałes(as) pl.comp.pecet:
>
> No nie.. to jest akurat strzal we wlasna bramke, bo sie z roszczeniami
> potem bedziesz bujal. Klienci sa rozni, niektorzy wymagaja karty
> gwarancyjnej...

Kiedyś tak robiliśmy, że dawaliśmy nasze karty gwarancjyjne. Ale za dużo było
z tym roboty. Teraz po prostu mówie "Gwarancja na podstawie dowodu
sprzedarzy". Nie dotyczy to rzeczy z zewnętrzną gwarancją producenta.

> A co bedzie, jak ci gosciu bedzie wpieral, ze kupil u
> ciebie? a ty sie bedziesz wypieral... co takiemu zrobisz...

Podam mu adres/telefon federacji konsumentów;)

> A wypelnianie gwarancji mozna sobie uproscic skanerem kodow kreskowych i
> odpowiednim systemem informatycznym

KOSZTY!

Pozdrawiam!

-- 
Piotr Sobolewski
"My jsme Borg. Odpor je marny, budete asimilovani..."
http://adramel.prv.pl - artykuł o zgrywaniu przez karty TV.
Received on Wed Mar 21 11:05:07 2007

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 21 Mar 2007 - 11:51:23 MET