>
> odbiegasz od tematu, akurat ze zwrotami mam doswiadczenie bo cokolwiek
> kupuje to chce aby było w 100% spełniało moje wymagania. Kupiłem dysk i
> chciałem go zwrocić - dostałem odpowiedz ze nie ma takiej mozliwosci :
> zwrot tylko mozliwy w przypadku gdybym kupował przez internet, poza
> siedzibą firmy lub gdy sprzęt jest niesprawny.
Sprzedawca musi przestrzegać prawa. Masz prawo domagać się polskiej
instrukcji obsługi, jeśli sprzedawca odmawia - dzwonisz po krawężniki, oni
spisują protokół i możesz sprawę sądową sprzedawcy wytoczyć. Nic
skomplikowanego ale jest z tym trochę zachodu. Dlatego tak rzadko ludzie się
na to decydują.
> Od tego czasu prawie zawsze kupuje w takiej formie (np na giełdzie
> komputerowej bo wtedy zakup jest traktowany jako "poza siedzibą firmy") i
> jak mi się coś nie podoba to rzucam sprzedawcy na pysk szajsowatym
> sprzętem.
Oj, tu możesz się przejechać. Jeśli sprzedawca zapłacił za wynajem skrawka
placu, nawet na 1 dzień, może to potraktować jako siedzibę firmy. Już UOKiK
miał takie sprawy i nic nie poradzili.
> Kruczek na "brak PL instrukcji" wydaje mi się mało prawdopodobny, czy ktoś
> to sprawdził w praktyce ?
Sprawdził, niejeden.
Received on Sun Mar 4 16:35:08 2007
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 04 Mar 2007 - 16:51:03 MET