>> Poprawialem w pracy sporo kompow, ktore zakupilismy od znanej duzej firmy
>> i kabel byl wlasnie tak podpiety. Albo dyski wkrecone do gory nogami
>> (ukladami w gorze bo tak sie ladnie komponowaly w obudowie) :)
odbiegasz od tematu, akurat ze zwrotami mam doswiadczenie bo cokolwiek
kupuje to chce aby było w 100% spełniało moje wymagania. Kupiłem dysk i
chciałem go zwrocić - dostałem odpowiedz ze nie ma takiej mozliwosci : zwrot
tylko mozliwy w przypadku gdybym kupował przez internet, poza siedzibš firmy
lub gdy sprzęt jest niesprawny.
Od tego czasu prawie zawsze kupuje w takiej formie (np na giełdzie
komputerowej bo wtedy zakup jest traktowany jako "poza siedzibš firmy") i
jak mi się co nie podoba to rzucam sprzedawcy na pysk szajsowatym sprzętem.
Kruczek na "brak PL instrukcji" wydaje mi się mało prawdopodobny, czy kto
to sprawdził w praktyce ?
Received on Sun Mar 4 15:20:08 2007
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 04 Mar 2007 - 15:51:02 MET