> ROTFL
> Uwielbiam takie odpowiedzi :)
>
przynajmniej prawdziwe i poprte argumentami oraz doswiadczeniem.
Acer ma tylko cene dobra jesli chodzi o notebooki(i to te w okolicach 3
tys) bo jak ktos chce wydac wiecej to wogole dziwie sie ze spoglada wogole w
strone Acera.
moim zdaniem to oni sami sobie sa winni ze maja tak zalosny serwis, ktos kto
produkuje sprzet ktory jest mocno awaryjny powinien chociaz serwis miec na
poziomie zeby klient czul ze komus zalezy.
a tak padnie cos i trzeba wysylac notebooka za granice..... gdzie maja cie
gleboko gdzies....
IIYAMA miala problem bardzo powazny z monitorami, puscili serie bardzo
awaryjnych monitorow u mnie w firmie na 40-50 sztuk padly wszystkie(niektore
po 2-3 razy byly w serwisie). na poczatku serwis u nich byl taki sobie(ale
poziom sredni) jak ich zasypalo naprawami na gwarancji to byl koszmar,
dlugie terminy realizacji, burdel w papierach itd itp. ciezko bylo sie z
nimi sie dogadac.
telefonowali pozniej i pytali czy jestesmy zadowoloeni ze wspolpracy z nimi
i czy bysmy ponownie kupili sprzet u nich, odpowiedz oczywiscie NIE :)
teraz serwis jest door to door, dzwonisz, zglaszasz awarie, przyjedzie
kurier z nowym monitorem stary zabieraja. da sie?? da sie:)
i tak pewnie IIYAMY nie bede polecac poki co bo mam niemile doswiadczenia,
ale zawsze milo wiedziec ze sie staraja:)
a Acer tego nie potrafi, sami sobie swiadecto wystawiaja.....
-- pzdr piotrekReceived on Mon Feb 26 10:05:08 2007
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 26 Feb 2007 - 10:51:23 MET