"piotrek" <a@b.ru> wrote in message news:ers9fe$tnf$1@opal.futuro.pl...
> > Wracając do meritum to pytanie jest idiotyczne. To tak jakbyś zapytała
> > czy blondynki są lepsze od brunetek? Wszytko zależy od konkretnej
> > oferty/umowy serwisowej.
> >
>
> troche sie zgodze:)
> pytanie, jaki sprzet (notebooki, desktopy czy moze serwery np)
> to pierwsze serwisuja autoryzowane serwisy IBMa, tutaj juz podejscie tego
> serwisu ma duze znaczenie.
> jesli serwery i powazny sprzet to awarie sa przyjmowane bezposrednio w IBM
a
> dalej przekazywane do firm z ktorymi maja podpisane umowy(tutaj wiele
znaczy
> umowa serwisowa spisana pomiedzy wasza firma a IBM)
>
Z mojego punktu widzenia, to nie ma znaczenia, jaki serwis bedzie... Tak jak
pisze Konrad - najwazniejsze jest, zeby dobrac warunki gwarancyjne do
profilu dzialalnosci, nie wdawajac sie w szczegoly techniczne - te w razie
watpliwosci mozna rozstrzygnac dzwoniac na infolinie konkretnej firmy.
Takze jesli mozecie sobie pozwolic na dluzsze przestoje, to wez gwarancje
next business day on site, a jesli nie, to musi byc jakas 24/7 i czas
usuniecia awarii np. 4 godziny...
Dobierajac takie parametry i cene wybierzesz to, co ci odpowiada.
Jesli zamierzasz kupic nieco wiecej sprzetu (nie tylko serwerow ale i
pecetow/laptopow), moze warto negocjowac bezposrednio z producentem (ale i
tak trzeba porownac z cenami w sklepie komputerowym)..
Pozdrawiam
Michal
Received on Sun Feb 25 23:05:09 2007
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 25 Feb 2007 - 23:51:22 MET