Użytkownik "OMSON" <omson@o2.pl> napisał w wiadomości
news:eqm01o$5m8$2@atlantis.news.tpi.pl...
> maX ...po głębszym namyśle napisał(a) jeno, że:
>
>> Calc.exe :)
>> Mnożysz (częstotliwość rdzenia) x (ilość potoków) x (ilość jednostek
>> teksturujących/potok) = fillrate w MP/s. BTW wszytskie nowe chipy dx9
>> mają
>> jedną TMU/potok więc wydajność megapixeli/s równa się wydajności w
>> megatexelach/s.
>>
> Ok, to policz: GPU=500MHz, liczba potokow renderujacych=16, liczba potokow
> PixelShader=20, liczba jednostek Vertex=7, liczba TMU w potoku=1.
>
Odpal Everesta - sam ci policzy.
BTW ilość pixelshaderów i vertexshaderów nie ma związku z wyliczaniem
fillrate.
Received on Sun Feb 11 04:00:12 2007
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 11 Feb 2007 - 04:51:10 MET