Re: Czym mierzyc MP/s kart graficznych?

Autor: maX <aver_at__out_of_spam_interia.pl>
Data: Sun 11 Feb 2007 - 03:55:48 MET
Message-ID: <eqm0jl$9r4$1@atena.e-wro.net>
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response

Użytkownik "OMSON" <omson@o2.pl> napisał w wiadomości
news:eqm01o$5m8$2@atlantis.news.tpi.pl...
> maX ...po głębszym namyśle napisał(a) jeno, że:
>
>> Calc.exe :)
>> Mnożysz (częstotliwość rdzenia) x (ilość potoków) x (ilość jednostek
>> teksturujących/potok) = fillrate w MP/s. BTW wszytskie nowe chipy dx9
>> mają
>> jedną TMU/potok więc wydajność megapixeli/s równa się wydajności w
>> megatexelach/s.
>>
> Ok, to policz: GPU=500MHz, liczba potokow renderujacych=16, liczba potokow
> PixelShader=20, liczba jednostek Vertex=7, liczba TMU w potoku=1.
>

Odpal Everesta - sam ci policzy.
BTW ilość pixelshaderów i vertexshaderów nie ma związku z wyliczaniem
fillrate.
Received on Sun Feb 11 04:00:12 2007

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 11 Feb 2007 - 04:51:10 MET