Re: Grafika na agp pod Viste (z trybem aero)

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl.invalid>
Data: Fri 09 Feb 2007 - 01:36:55 MET
Message-ID: <eqgjol$rm2$1@mx1.internetia.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2

Marcin Narzynski wrote:
> Kto mi wytłumaczy, co takiego jest w tym aero, że szybka karta graficzna,
> która w grach wyciąga np 50 klatek/s nie potrafi tego uciągnąć?

        Szyfrowanie Panie i DRM. Zobacz sobie jak działa Beryl na komputerze z
256 MB RAM i Matroxem G450 16-32MB RAM, a efekty są bardzo
zbliżone.

> Czy poza przezroczystością okienek tam są jakieś mordercze źródła światła?
> Albo skomplikowane tekstury, czy faktury nierówności okienek? A może
> zwyczajnie fatalnie napisane algorytmy zmuszające użytkowników do kupna
> nowego sprzętu?

        jw - sterowników grafiki z wielokrotnym szyfrowaniem w locie nie
napiszesz, ale możesz zrobić prosty test - ściągnij jakiś soft do
szyfrowania dysków - choćby darmowy TrueCrypt i zapuść sobie kopiowanie
z zaszyfrowanego dysku na zaszyfrowany do tego z szyfrowaniem kaskadowym
na każdym z nich. To zamorduje prawie każdy współczesny CPU i wydajność
dysku spadnie drastycznie. To co się dziwić, że takie wielokrotne
szyfrowanie przesyłanych treści, w tym obrazu, wymaga nie lada sprzętu.
Witamy w "cudownym" świecie wszechobecnych DRM. Innych sensownych
powodów tak wolnego działania Aero/kosmicznych wymagań Visty. W końcu to
zazwyczaj GUI win32 jest szybsze, przynajmniej do tej pory tak było -
wystarczy porównać GUI WinXP i KDE 3.x, teraz przy Berylu i Aero to się
odwróciło i podziękować możemy chyba właśnie temu całemu wszechobecnemu
zabezpieczaniu komputera przed użytkownikiem.

-- 
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl
#GG: 351722 #ICQ: 101413938
JID: mbien@jabberpl.org
Received on Fri Feb 9 01:40:10 2007

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 09 Feb 2007 - 01:51:07 MET