Re: Grafika na agp pod Viste (z trybem aero)

Autor: Marcin Narzynski <narzynka.usun_at_tez_usun.onet.pl>
Data: Thu 08 Feb 2007 - 12:16:06 MET
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Message-ID: <c5995$45cb0674$57cf7620$14170@news.chello.pl>

Kto mi wytłumaczy, co takiego jest w tym aero, że szybka karta graficzna,
która w grach wyciąga np 50 klatek/s nie potrafi tego uciągnąć?

Czy poza przezroczystością okienek tam są jakieś mordercze źródła światła?
Albo skomplikowane tekstury, czy faktury nierówności okienek? A może
zwyczajnie fatalnie napisane algorytmy zmuszające użytkowników do kupna
nowego sprzętu?

MN
Received on Thu Feb 8 12:20:10 2007

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 08 Feb 2007 - 12:51:07 MET