Re: gwarancja, pęknięcie HP nx7400

Autor: Reseller <reseller_at_o2.pl>
Data: Tue 06 Feb 2007 - 10:41:24 MET
Message-ID: <eq9ihc$ia3$1@atlantis.news.tpi.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed

Grzegorz Brycki napisał(a):
> Witam,
>
> Kupilem na firmę laptopa nx7400 HP. Obchodzę się z tym jak z jajem,
> nawet nie jest transportowany bo służy mi jako DTop, do tego ma to ledwo
> 4 mce.
>
> Patrze wczoraj, i na ramieniu laptopa, gdzie monitor laczy sie z body
> lekkie pekniecie. Wiadomo ze to najgrosze miejsce, caly czas pracuje i
> zaraz pewnie peknie! Niby super firma a takie rzeczy...
>
> Szkoda po prostu gadac.... pytanie moje brzmi: jak do tego podchodzi HP
> i gwaranacja?
>

W piatek wrocil z serwisu HP moj Compaq N1020v. Konczyla sie gwarancja,
wiec nalezalo :-)
Mialem obluzowany lewy zawias, jakies dziwne pekniecie dolnej czesci
obudowy pod FDD, USB cos szwankowalo, zaczynal swierczec wentylator
procka i HDD. Poza tym dziwna przypadlosc z uruchamianiem Windows przy
zamknietej pokrywie - po otwarciu pokrywy nie startowaly swietlowki...

Wszystko wymienione na nowe w ramach gwarancji. Wlacznie z tym, ze
zostala wymieniona kompletna pokrywa razem z inwerterem i matryca - w
katalogu HP wystepuje jako jedna czesc serwisowa.
Trwalo to razem z przesykami w jedna i druga strone 7 dni - bo nie mieli
na miejscu matrycy i ukladu chlodzenia.

Jesli chodzi o serwis HP to nastepnym moim laptkiem tez bedzie HP.

Pozdrawiam,

-- 
Reseller
GG:1794
Homo Sapiens Non Urinat Contra Ventum...
Received on Tue Feb 6 10:45:06 2007

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 06 Feb 2007 - 10:51:05 MET