gwarancja, pęknięcie HP nx7400

Autor: Grzegorz Brycki <grzegorz.brycki_at_op.pl>
Data: Mon 05 Feb 2007 - 20:18:09 MET
Message-ID: <eq7vtf$hh$1@news.onet.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed

Witam,

Kupilem na firmę laptopa nx7400 HP. Obchodzę się z tym jak z jajem,
nawet nie jest transportowany bo służy mi jako DTop, do tego ma to ledwo
4 mce.

Patrze wczoraj, i na ramieniu laptopa, gdzie monitor laczy sie z body
lekkie pekniecie. Wiadomo ze to najgrosze miejsce, caly czas pracuje i
zaraz pewnie peknie! Niby super firma a takie rzeczy...

Szkoda po prostu gadac.... pytanie moje brzmi: jak do tego podchodzi HP
i gwaranacja?

-- 
Pozdrawiam,
Grzegorz Brycki
Received on Mon Feb 5 20:20:08 2007

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 05 Feb 2007 - 20:51:03 MET