Re: Seagate "Certified Repaired HDD"

Autor: `RuDy <rudy_at_master.pl>
Data: Wed 18 Jan 2006 - 21:37:11 MET
Message-ID: <dqm8tm$99u$1@ns.master.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed

kacperczak napisał(a):
> Cześć. Kupiłem dziś w prolajnie Seagate 250. Dysk niby nowy (takim go
> sprzedają, jako taki figuruje w cenniku i cena też "jak za nowy"
> (http://www.proline.pl/shop.php?prodid=SEAGATE+ST3250823A), ALE na naklejce,
> pod logiem małymi literkami wydrukowano "CERTIFIED REPAIRED HDD"
>
> Wazzup? Czegoś nie rozumiem (coś źle przetłumaczyłem/ubzdurałem sobie) czy
> sprzedano mi dysk serwisowany, a nie nowy?? Co powinienem z tym fantem
> zrobić? Zarządać zejścia z ceny? Wymiany na prawdziwą "nowkę-nie-śmiganą"?.
> Chłopaki lecą w kulki??
>
> Oczywiście mam gwarancję, ale co mi po niej, jeśli dysk zdechnie z
> 2-miesiącami niezbackupowanych danych? (generuję w pracy bardzo dużo
> śmieci). I najważniejsze - co właściwie do cholery znaczy to całe "certified
> repaired" - mam się bać, że dysk może paść szybciej niż idealnie nowy (tj ma
> większe potencjalne możliwości zaliczenia padu), czy bez strachu mogę
> powieżyć mu swoje cenne dane, szukam dziury w całym i generalnie się
> czepiam, a Proline jest czysty jak łza :)?
>
> pozdr,
> kacperczak
>
>
>
IMHO żądaj zwrotu róznicy między tym a nowym.
Received on Wed Jan 18 21:50:15 2006

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 18 Jan 2006 - 21:51:20 MET