Re: Dlaczego Samsung nie szanuje klienta ?

Autor: Marek Dyjor <mdyjor_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 17 Jan 2006 - 13:50:12 MET
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Message-ID: <c77c1$43cce807$540a2370$17592@news.chello.pl>

Użytkownik "modo" <modo@samsunk.pl> napisał w wiadomości
news:dpjk0h$310$1@atlantis.news.tpi.pl...
>
>> A co niby mają poprawiać?
>> Modo dostał _dokładnie_ to, za co zapłacił, czyli monitor z daną
>> dopuszczoną ilością wadliwych pikseli. Coś się nie zgadza?
>
> Podsumowujac temat - koniec zabawy z Samsungiem, a klient po prostu jesli
> chce zamowic monitor tej firmy niech wie czego moze sie spodziewac.
> Tylko nie bardzo rozumiem was wszystkich, kazdy wie ze norma ISO dopuszcza
> wystepowanie badpixeli, koncowy klient ma prawo do zwrotu towaru bez
> podania przyczyny,

znaczy kupowałeś go wysyłkowo?

albo w innym matrixie, bo u nas nie ma takiego prawa...
Received on Tue Jan 17 13:50:24 2006

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 17 Jan 2006 - 13:51:27 MET