Re: Dlaczego Samsung nie szanuje klienta ?

Autor: modo <modo_at_samsunk.pl>
Data: Thu 05 Jan 2006 - 18:11:30 MET
Message-ID: <dpjk0h$310$1@atlantis.news.tpi.pl>

> A co niby mają poprawiać?
> Modo dostał _dokładnie_ to, za co zapłacił, czyli monitor z daną
> dopuszczoną ilością wadliwych pikseli. Coś się nie zgadza?

Podsumowujac temat - koniec zabawy z Samsungiem, a klient po prostu jesli
chce zamowic monitor tej firmy niech wie czego moze sie spodziewac.
Tylko nie bardzo rozumiem was wszystkich, kazdy wie ze norma ISO dopuszcza
wystepowanie badpixeli, koncowy klient ma prawo do zwrotu towaru bez podania
przyczyny, Samsung ma w dup... reklamacje, czyli ten handlowiec moze sobie
monitorki na polce postawic... kolekcjoner.
Mysle, ze za niedlugo i samsung bedzie bardziej dbal o klienta tak jak czyni
to LG
http://pl.lge.com/ir/html/ABboards.do?action=read&group_code=AB&list_code=PRE_MENU&seq=5175&page=1&target=pressreleases_read.jsp

Czesc

Modo
Received on Thu Jan 5 18:15:15 2006

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 05 Jan 2006 - 18:51:04 MET