Re: Dlaczego Samsung nie szanuje klienta ?

Autor: dziobu <kpawelXXX_at_XXXkr.onet.pl>
Data: Wed 04 Jan 2006 - 15:30:45 MET
Message-ID: <dpgm3a$tef$1@news.onet.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed

Dnia 1/4/2006 2:18 PM, Użytkownik Daniel Chlodzinski napisał:
(...)
> BTW monitory samsunga moga miec kilka bad pixeli zgodnie z normami ISO i

Nie tylko Samsunga. Kiedyś zakupiłem w hurtownii 3 monitory LG. Jeden z
nich miał 2 sub-piksele, niestety nie podlagejące gwarancji ;/
Od tamtej pory tylko sklep.

> dlatego nalezy je ogladac zniam sie
> wybierze.

To dyskwalfikuje hurtownie.

-- 
Pozdrawiam                                       | _ \| __|/ __|/ __|
Paweł Konarski                                   |  _/| __|\__ \\__ \
k p a w e l @ o n e t . p l                      |_|  | __|\___/\___/
______________________________________________________www.pess.pl____
Received on Wed Jan 4 15:30:26 2006

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 04 Jan 2006 - 15:51:06 MET