> Dlatego _ZAWSZE_ zglasza sie reklamacje na pismie z opisem usterki.
> Jak serwis tak "w kulki sobie leci" to reklamujesz dysk w ten sposob 2-3
> razy i przy kolejnym tym razem to klient z usmiechem na ustach odstepuje
> od umowy za zwrotem ceny towaru konsumpcyjnego w oparciu o art. 8 ust. 4
> uoswsk. Za dawna cene dysku kupuje sie w sklepie z normalnym serwisem dysk
> 2 razy pojemniejszy i 2 razy szybszy. Pisze ogolnie, a nie o tym
przypadku,
> bo tu juz to nie przejdzie - dysk zostal kupiony 2,5 roku temu.
>
czemu nie przejdzie, mój Caviar ma 3 lata gwarancji
Received on Sat Oct 29 22:30:14 2005
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 29 Oct 2005 - 22:51:17 MET DST