peterphk <peterphk.no-fq.spam@wp.pl> wrote:
> zaloze sie ze tutaj takiej sytuacji nie ma :)
O jaka sytuacje Ci chodzi? O zapis tego typu? Ja tam wrozka nie
jestem.
> nie ma sensu reklamowac dysku dopuki tam nie bedzie bad sekrotow ...
Co prawda netykieta zaleca nie czepiac sie bledow ortograficznych,
ale w tym przypadku to nie zwykle "przeklawiaturzenie", niestety trzymasz
sie tego z zelazna konsekwencja w kolejnych postach, a pisac osobnego maila
na priv nie mam zdrowia:
> wiele serwisow "przysklepowych" lub nawet tych w hurtowniach olewa
> zalecenia producentow dyskow i po zapuszczeniu pierwszego lepszego
> "scandisk'a" czy formatowania z testem powierzchni jezeli nic nie
> wykryja oddaja taki dysk klientowi ... z usmiechem na twarzy
> stwierdzaja: u nas dziala :)
Dlatego _ZAWSZE_ zglasza sie reklamacje na pismie z opisem usterki.
Jak serwis tak "w kulki sobie leci" to reklamujesz dysk w ten sposob 2-3
razy i przy kolejnym tym razem to klient z usmiechem na ustach odstepuje
od umowy za zwrotem ceny towaru konsumpcyjnego w oparciu o art. 8 ust. 4
uoswsk. Za dawna cene dysku kupuje sie w sklepie z normalnym serwisem dysk
2 razy pojemniejszy i 2 razy szybszy. Pisze ogolnie, a nie o tym przypadku,
bo tu juz to nie przejdzie - dysk zostal kupiony 2,5 roku temu.
-- Pozdrawiam, Michal Bien "Ein Volk, Ein Reich, Zwei Kaczoren!" mailto:mbien_at_mail.uw.edu.pl http://tinyurl.com/bqmkz #GG: 351722 #ICQ: 101413938 JID: mbien@jabberpl.orgReceived on Sat Oct 29 20:20:16 2005
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 29 Oct 2005 - 20:51:19 MET DST