"macminer" <macminer-beztego@polbox.com> wrote in message
news:di68lf$hcu$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Za to HP serwis gwarancyjny realizowała do niedawna w ten sposób, że
> nowy niedziałający sprzęt zwrócony do serwisu wymieniała na działający
> "refurbished" (czyli fizycznie inny egzemplarz, często podrapany lub
> uszkodzony w inny sposób). Oznaczało to np. że mogłeś oddać do serwisu
> laptopa który miał drobny problem, powiedzmy z odczytem niektórych płyt
> CD, a dostałeś "refurba", w którym psuła się (i nadal psuje) płyta
> główna... Dopiero po wielokrotnych protestach Federacji Konsumentów i
> naciskach prawników HP niedawno zrezygnowała z tych praktyk (oficjalnie,
> ale czy faktycznie - nie wiem).
Niestety Toshiba (UK) uskutecznia identyczne praktyki - czlowiek oddal im
laptopa bo mu sie Windows rozsypal, a ci mu odeslali innego laptopa w
gorszym stanie. Ogolnie zauwazylem znaczne pogorszenie serwisow w
wiekszosci firm z branzy IT, chodzi o laptopy, desktopy, internet itd.
Chyba
tylko Dell jakos trzyma poziom mimo wszystko.
pozdrowienia,
taki
Received on Fri Oct 7 20:45:35 2005
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 07 Oct 2005 - 20:51:11 MET DST