Mire|< wrote:
>>Za to HP serwis gwarancyjny realizowała do niedawna w ten sposób, że
>>nowy niedziałający sprzęt zwrócony do serwisu wymieniała na działający "refurbished" (czyli
>>fizycznie inny egzemplarz, często podrapany lub uszkodzony w inny sposób). Oznaczało to np. że
>>mogłeś oddać do serwisu laptopa który miał drobny problem, powiedzmy z odczytem niektórych płyt
>>CD, a dostałeś "refurba", w którym psuła się (i nadal psuje) płyta główna...
>
>
> Ale jaja! Chyba bym dostał białej gorączki gdyby mnie to spotkało!!!
>
Serwis HP jest znany ze swojego indywidualnego podejścia w pomocy
uzytkownikom. Zgaduje, iż dział serwisowy jest dość ważnym źródłem
przychodów tej firmy.
Swego czasu pękła mi klapka na baterie w aparacie HP (2-3 lata temu,
aparat był jeszcze na rynku, lub zszedł niedługo przed awarią). Kawałek
plastiku - 20-30 zł ? + robocizna nie wymagająca otwierania całego
aparatu. Niestety NIE w HP!
HP *nie ma serwisu pogwarancyjnego*, jedyną metoda jest zakup nowego
egzeplarza tego samego modelu! Niezaleznie od usterki.
-- Rafał Łukawski http://rafal.lukawski.pl/Received on Fri Oct 7 20:15:24 2005
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 07 Oct 2005 - 20:51:11 MET DST