Re: Rękojmia (obecnie niezgodność z umową) - w MTS Notebook Wrocław nie obowiązuje

Autor: Rafał Łukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Fri 07 Oct 2005 - 20:11:41 MET DST
Message-ID: <di6dou$t9i$1@news.lukawski.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed

Mire|< wrote:

>>Za to HP serwis gwarancyjny realizowała do niedawna w ten sposób, że
>>nowy niedziałający sprzęt zwrócony do serwisu wymieniała na działający "refurbished" (czyli
>>fizycznie inny egzemplarz, często podrapany lub uszkodzony w inny sposób). Oznaczało to np. że
>>mogłeś oddać do serwisu laptopa który miał drobny problem, powiedzmy z odczytem niektórych płyt
>>CD, a dostałeś "refurba", w którym psuła się (i nadal psuje) płyta główna...
>
>
> Ale jaja! Chyba bym dostał białej gorączki gdyby mnie to spotkało!!!
>

Serwis HP jest znany ze swojego indywidualnego podejścia w pomocy
uzytkownikom. Zgaduje, iż dział serwisowy jest dość ważnym źródłem
przychodów tej firmy.

Swego czasu pękła mi klapka na baterie w aparacie HP (2-3 lata temu,
aparat był jeszcze na rynku, lub zszedł niedługo przed awarią). Kawałek
plastiku - 20-30 zł ? + robocizna nie wymagająca otwierania całego
aparatu. Niestety NIE w HP!

HP *nie ma serwisu pogwarancyjnego*, jedyną metoda jest zakup nowego
egzeplarza tego samego modelu! Niezaleznie od usterki.

-- 
Rafał Łukawski
http://rafal.lukawski.pl/
Received on Fri Oct 7 20:15:24 2005

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 07 Oct 2005 - 20:51:11 MET DST