Użytkownik "m s" <michsk.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:dcaab4$ped$1@inews.gazeta.pl...
> Witam.
> Próbowałem zgłosić usterkę monitora LCD notebooka fujitsu-siemens amilo do
> serwisu gwarancyjnego Ramserwisu. chodzi o plamy - nierównomierne oświetlenie
> monitora. tam sprawe olali mowiac, ze nic nie widza - potem zaczytujac się na
> grupach - dowiedziałem sie, ze opini ramserwis i tak nie ma dobrej.
>
> Moje dodatkowe doswiadczenia z Ramserwis
> - nie dotrzymuje terminow
> - oryginalne pudlo, w ktorym oddali komputer, a w ktorym im ten komputer
> dostarczylem wygladalo, jakby grali nim w pilke.
>
Onegdaj dwa lata temu pokłóciłem się z pracownikiem ram-serwis'u w Wa-wie.
Chciał abym mu laptopa z Lublina do Warszawy dostarczył na swój koszt (pomimo iż
Maxdata informowała inaczej). Ponadto od sklepów przyjmowali przesyłki na swój
koszt a od "fizoli" nie (bez sensu). Zaniosłem laptoka do sprzedawcy i on wysłał
(zdziwiony potraktowaniem mnie przez serwis).
W ubiegłym roku nie było problemów (door-to-door działało) choć za uprzejmi to
nie są.
Ale Maxdaty juz nie kupię.
-- pozdr karol odpowiadając usuń "usunto." w adresieReceived on Thu Jul 28 13:15:17 2005
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 28 Jul 2005 - 13:51:22 MET DST