Witam.
Próbowałem zgłosić usterkę monitora LCD notebooka fujitsu-siemens amilo do
serwisu gwarancyjnego Ramserwisu. chodzi o plamy - nierównomierne oświetlenie
monitora. tam sprawe olali mowiac, ze nic nie widza - potem zaczytujac się na
grupach - dowiedziałem sie, ze opini ramserwis i tak nie ma dobrej.
Moje dodatkowe doswiadczenia z Ramserwis
- nie dotrzymuje terminow
- oryginalne pudlo, w ktorym oddali komputer, a w ktorym im ten komputer
dostarczylem wygladalo, jakby grali nim w pilke.
jest wiec jeszcze jeden autorysowany punkt serwisowy notebookow fujitsu
siemenes - CSS.PL - Computer Service Support. Prosze o opinie na jego temat.
Czy czeka mnie to samo, co w Ramserwis, czy moge liczyc na bardziej
profesjonalne podejscie i zainteresowanie sie problemem klienta?
pozdrawiam
ms.
-- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/Received on Thu Jul 28 12:00:20 2005
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 28 Jul 2005 - 12:51:21 MET DST