Re: pilot - creative P 5800

Autor: JanuszWo <jannuss_tl_at_tlenowo.pl>
Data: Sat 23 Jul 2005 - 18:17:53 MET DST
Message-ID: <dbtqji$mmh$1@news2.ipartners.pl>
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2

Osoba podpisana PSYLO w tekscie <dbof2f$jhi$1@inews.gazeta.pl> napisala:

> :) Bardzo jestem zadowolony z
> tego, jak Creative dba o klientów, tak powinno być wszędzie :)

Więc. Na zgłoszenie ktoś odpowiedział.
Cytuję: "Jako ze zalezy nam na pelnej satysfakcji naszych klientow zarowno z
naszych produktow jak i serwisu z przyjemnoscia wymienimy Panu wadliwa
czesc w ramach gwarancji.

Prosilbym jednakze o..."

Wysłałem jeszcze raz dane o serial no, data i miejsce zakupu, odpowiedziałem
na jakieś... myślę standardowe pytania... Niby szczegóły awarii...
I czekam, kurde, czekam... ;-)
Pozdrawiam - dzięki za podpowiedź PSYLO

-- 
.::: popraw adres - czteroliterowy skladnik powietrza na te :::.
Received on Sat Jul 23 18:20:12 2005

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 23 Jul 2005 - 18:51:15 MET DST