Osoba podpisana PSYLO w tekscie <dbof2f$jhi$1@inews.gazeta.pl> napisala:
> :) Bardzo jestem zadowolony z
> tego, jak Creative dba o klientów, tak powinno być wszędzie :)
Więc. Na zgłoszenie ktoś odpowiedział.
Cytuję: "Jako ze zalezy nam na pelnej satysfakcji naszych klientow zarowno z
naszych produktow jak i serwisu z przyjemnoscia wymienimy Panu wadliwa
czesc w ramach gwarancji.
Prosilbym jednakze o..."
Wysłałem jeszcze raz dane o serial no, data i miejsce zakupu, odpowiedziałem
na jakieś... myślę standardowe pytania... Niby szczegóły awarii...
I czekam, kurde, czekam... ;-)
Pozdrawiam - dzięki za podpowiedź PSYLO
-- .::: popraw adres - czteroliterowy skladnik powietrza na te :::.Received on Sat Jul 23 18:20:12 2005
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 23 Jul 2005 - 18:51:15 MET DST