Re: pilot - creative P 5800

Autor: PSYLO <psylo.to.wycinamy_at_o2.pl>
Data: Thu 21 Jul 2005 - 17:30:27 MET DST
Message-ID: <dbof2f$jhi$1@inews.gazeta.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed

JanuszWo napisał(a):
> Dzięki - napisałem. Serio odpowiedzą? Przyślą? Napisałem coś w stylu, że się
> zawiodłem, że nie polecam, że mam nadzieję, że jak przyślą, to zmienię o
> nich zdanie... Mam nadzieję, że to podziała... ;-)

Heh :)
Ja kiedyś miałem problem z subwooferem w T5900, opisałem (normalnie :P)
całą sytuację itd, pozniej mnie poprosili o przeslanie informacji o
numerze seryjnym itd. a nastepnie po kilku dniach dostalem maila, ze
nowy subwoofer zostal do mnie wyslany :) Bardzo jestem zadowolony z
tego, jak Creative dba o klientów, tak powinno być wszędzie :)

-- 
Psylo
Received on Thu Jul 21 17:35:12 2005

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 21 Jul 2005 - 17:51:17 MET DST