JanuszWo napisał(a):
> Dzięki - napisałem. Serio odpowiedzą? Przyślą? Napisałem coś w stylu, że się
> zawiodłem, że nie polecam, że mam nadzieję, że jak przyślą, to zmienię o
> nich zdanie... Mam nadzieję, że to podziała... ;-)
Heh :)
Ja kiedyś miałem problem z subwooferem w T5900, opisałem (normalnie :P)
całą sytuację itd, pozniej mnie poprosili o przeslanie informacji o
numerze seryjnym itd. a nastepnie po kilku dniach dostalem maila, ze
nowy subwoofer zostal do mnie wyslany :) Bardzo jestem zadowolony z
tego, jak Creative dba o klientów, tak powinno być wszędzie :)
-- PsyloReceived on Thu Jul 21 17:35:12 2005
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 21 Jul 2005 - 17:51:17 MET DST