Re: Reklamacja w Proline

Autor: maX <aver_at_interia.pl>
Data: Fri 22 Jul 2005 - 18:57:28 MET DST
Message-ID: <dbr87o$uns$1@atena.e-wro.net>

Użytkownik "Siuto" <Siuto_wywal_to@o2.pl> napisał w wiadomości
news:dbqehg$143$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Co za kila w tej firmie sie dzieje - LUDZIE.
>
> To wola o pomste do nieba - zwrocilem im plyte glowna, ktora posmigala u
> mnie tydzien.

Trzeba było nie zepsuć. Tylko nie mów że sama po tygodniu się popsuła. Mi
ECS-y po roku użytkowania chodzą jak nówki.

BTW. Czy w Proline wydają juz normalne karty gwarancyjne ? Bo do niedawna
dawali tylko paragon / fakturę bez wpisywania długości gwarancji. Jak towar
miał rok gwary to bez różnicy, ale jak 2-3 lata to wiem że potem zdarzały
się problemy z uznaniem zasadności gwarancji. Dlatego nieraz kupowałem w
Areście - 1% drożej ale normalna karta gwarancyjna z wpisaną długością
gwarancji. I bardziej "ludzki" serwis.
Received on Fri Jul 22 19:00:17 2005

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 22 Jul 2005 - 19:51:15 MET DST