Re: Karta muzyczna zaintegrowana czy inwestować w SB?

Autor: maX <aver_at_interia.pl>
Data: Tue 19 Jul 2005 - 00:07:25 MET DST
Message-ID: <dbh8t1$7nc$1@atena.e-wro.net>

Użytkownik "Jolly Roger" <dsbrak@maila.w.pl> napisał w wiadomości
news:1di4hgcxgtgkc.yomzugyob2kx$.dlg@40tude.net...
> Dnia Mon, 18 Jul 2005 01:28:25 +0200, Sander napisał(a):
>
>>> Niestety w tym teście nic nie ma o _jakości_ dźwięku, a przecież o to
>>> zadającemu pytanie chodziło.
>>
>> A może autor postu od czasu do czasu gra, wtedy mniejsze obciążenie CPU
>> jest jak najbardziej wskazane :)
>
> A może autor postu ma P4 3.6 GHz i GF6800U i spadek o kilka klatek jest
> dla
> niego niezauważalny?:D A może autor posta gra tylko w bierki i nie robi mu
> różnicy 1500 vs 1700 FPS :)

W praktyce jakiegokolwiek sprzętu by nie miał to ma to (dodatkowe obciążenie
CPU) marginalne znaczenie w grach. Zazwyczaj to karta graficzna stanowi
wąskie gardło w grach 3D (zwłaszcza w wysokich rozdzielczościach i AA), więc
bez rożnicy czy procesor policzy 100fps czy 90 (jeśli będzie jeszcze musiał
"przeliczać" muzę), skoro karta policzy 50fps tekstur więc i tak "utnie"
finalne framerate do swojego poziomu.

> Poza tym, w tym zestawieniu nie było ALC861, a
> może ten kodek radzi sobie całkiem nieźle i już nie obciąża tak kompa jak
> to zwykł czynić ALC650.

ALC861 to już nie jest zwykłe AC'97 (jak ALC850), a HD Audio Azalia więc
(teoretycznie) nie powinien być gorszy od np. SoundStorma (zarówno pod
względem jakości jak i obciążenia CPU).
Received on Tue Jul 19 00:10:14 2005

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 19 Jul 2005 - 00:51:12 MET DST