Re: odbiranie laptopa ze sklepu

Autor: Neas <neas_at_neas.invalid>
Data: Fri 15 Jul 2005 - 16:50:44 MET DST
Message-ID: <2198188.LPo34Gl61R@latitude>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8

Jacek Swiesciak pisze:

> Uzupełnię, bo chyba co innego mamy na myśli. Chodzi mi oczywiście sytuację
> taką, jak opisał JFK. Klient sobie zapuszcza jakiś tester mielący
> proca/pamięci lub wyświetlający kolorowe plansze, paluchami za bardzo nie
> sprzętu nie tyka, a sprzedawca w tym czasie robi swoje. Dla mnie jest to
> absolutnie normalna sytuacja, takĹĽe jako dla sprzedajÄ…cego. A sam
> uchroniłem się dzięki temu od zakupu przegrzewającego się laptopa.
> Szczęśliwie wystarczył kwadrans testów. Gdybym go nie sprawdził, na drugi
> dzień bujałbym się 90 km w jedną stronę.

Jeśli przyjdzie z przygotowanym live cd z jakimś oprogramowaniem testowym i
uwinie się w kilkanaście minut to czemu nie.

-- 
Notebook Dell Latitude za 799 zł oraz inny sprzęt...
http://www.neas.pl/sprzedam
Received on Fri Jul 15 16:55:15 2005

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 15 Jul 2005 - 17:51:10 MET DST