Dnia Thu, 14 Jul 2005 23:53:25 +0200, Neas napisał(a):
> W pewnym momencie przestanie się już ta transakcja sprzedawcy opłacać.
> Kultury należy wymagać oczywiśćie od sprzedawców, ale także od siebie, a
> przesadne zabieranie im czasu się do tego niestety nie zalicza. No, chyba
> że kupuje się Maybacha.
Uzupełnię, bo chyba co innego mamy na myśli. Chodzi mi oczywiście sytuację
taką, jak opisał JFK. Klient sobie zapuszcza jakiś tester mielący
proca/pamięci lub wyświetlający kolorowe plansze, paluchami za bardzo nie
sprzętu nie tyka, a sprzedawca w tym czasie robi swoje. Dla mnie jest to
absolutnie normalna sytuacja, także jako dla sprzedającego. A sam
uchroniłem się dzięki temu od zakupu przegrzewającego się laptopa.
Szczęśliwie wystarczył kwadrans testów. Gdybym go nie sprawdził, na drugi
dzień bujałbym się 90 km w jedną stronę.
-- JacekReceived on Fri Jul 15 07:05:16 2005
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 15 Jul 2005 - 07:51:11 MET DST