Re: wasze zdanie o laptopie???? OT o gwarancjach...

Autor: Markus Sprungk <msprungk_at_gmail.com>
Data: Tue 12 Jul 2005 - 19:41:13 MET DST
Message-ID: <1pzplz3hayvj1.96eqmxj0t7oc.dlg@40tude.net>
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"

Marek Dyjor napisał(a):

> nie rozumiem cię jeśli sprzedawca będzie mi próbował narzucić
> długi okres naprawy to nie wyrażę zgody i Pojdę na arbitraż...

...i co Ci to da? Serwis stwierdzi, że producent tak właśnie sobie naprawia
swoje wyroby i guzik bedziesz mógł zrobić. Ty żądasz od sprzedawcy
niemożliwego a to jest niezgodne z przepisami :)

 
> (już mi się w życiu zdarzało dochodzić swojego w ramach reklamacji
> zawsze z efektem pozytywnym dla mnie, i obeszło się bez sądów)

...i bardzo dobrze. Cieszę się, że Ci się udało

Gwoli wyjaśnienia. Bardzo bym chciał by wreszcie ktoś stworzył prawo, które
*realnie* chroni interesy konsumentów, tak jak to jest w Niemczech.
Aktualne przepisy są tak zagmatwane, że jak ktoś chce, to zawsze znajdzie
wyjście na swoją korzyść

> postępuje wbrew przepisom bo naraża... (to też jest warunek)

Ale to są dwa warunki nawzajem się wykluczające. Równie dobrze można
stwierdzić, że brak kompa przez 1,5 godziny to jest znaczna_niedogodność

Wątpię by np. dwutygodniowe oczekiwanie na naprawę można było uznać za
*znaczącą*

Też bym chciał by zostało to precyzyjnie określone. Ba! Chciałbym by
istniał taki przepis, że reklamowana rzecz powinna zostać wymieniona na
miejscu na nową a potem niech się producent z tym buja

Niestety możemy sobie tylko pogdybać

> zawsze może się wypiąć...

Do 6 miesięcy od daty sprzedaży jego wypięcie może go drogo kosztować :)))

> zgłosiłeś to gdzieś dalej...

A po co? To nie ja miałem styczność z FK a jeden z naszych klientów

-- 
Markus Sprungk                msprungk(at)post(KROPKA)pl
ICQ: 79050392                  msprungk@gmail.com
Tlen: msprungk
GG: 1447098
Received on Tue Jul 12 19:45:17 2005

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 12 Jul 2005 - 19:51:09 MET DST