Użytkownik "Szo" <biczass@interia.pel> napisał w wiadomości
news:dap40k$mpd$1@nemesis.news.tpi.pl
> Użytkownik "wafd" <antyspamwolnykaukaz@op.pl> napisał w wiadomości
> proline i "niedojechanie: dostawy" to prawie tak jak to ze po piwie chce
> ci sie sikac ;)
>
> u tych patalachoow ile razy bym czegos nie zamawial - na realu nie przez
> net - nigdy nie dotarlo..a z panelem LG to byl juz po prostu wkret..
> poszedlem wkoncu do age'a i mialem co chcialem za 20zl wiecej i podane tak
> jak klient tego powinien doswiadczyc..
Hmm, ja tam nigdy nic nie zamawiałem, zauważyłem ze ludzie walą na całego
po 20zł a potem? Np. komuś dysk odrzucono z reklamacji z powodu
mikropęknięcia złacza IDE lub ryski na naklejce, przez co został
rozhermetyzowany(LOOOOL!!!), albo dlatego ze klient ma spodnie w paski.
Ja widziałem dysk kupiony u nich, gwarancja Proline do grudnia, ale
gwarancja producenta minęła w maju. Oczywiste jest zatem, że będą szukać
każdego powodu aby olać klienta z takim zepsutym dyskiem, zeby już sobie
poszedł w diabły i nie zawracał dupy:). Z tymi wirtualnymi gwarancjami to w
sumie real.
-- Kuba|ASUS A7V600-X|Athlon 2000XP+@ 2600|EIDE 80GB|2x256/400|Radeon 9200/128/|Soundblaster Live 5.1| LG DVD+LG CD-RW| Pozdro! Kuba CalówReceived on Sun Jul 10 00:15:15 2005
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 10 Jul 2005 - 00:51:06 MET DST