Użytkownik "wafd" <antyspamwolnykaukaz@op.pl> napisał w wiadomości
news:dap02l$p3r$1@news.onet.pl...
> Witam,
> Zamówiłem w sklepie internetowym parę komponentów do komputera (zrobiłem
to
> po raz pierwszy).
> Na stronie www.proline.pl jest informacja, że dostawa nastąpi na następny
> dzień do 17. Mineły dwa dni i dostawa nie dotarła. Nie wiem kto zawiódł
> firma dostawcza "Schenker" czy sklep? Informacji na ten temat nie
uzyskałem
> pomimo monitów.
> Mam pytanie : Czy wszystkie sklepy internetowe maja taką przypadłość?
proline i "niedojechanie: dostawy" to prawie tak jak to ze po piwie chce ci
sie sikac ;)
u tych patalachoow ile razy bym czegos nie zamawial - na realu nie przez
net - nigdy nie dotarlo..a z panelem LG to byl juz po prostu wkret..
poszedlem wkoncu do age'a i mialem co chcialem za 20zl wiecej i podane tak
jak klient tego powinien doswiadczyc..
-- pozdr SzoReceived on Sat Jul 9 20:10:13 2005
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 09 Jul 2005 - 20:51:05 MET DST