Re: proline

Autor: Markus Sprungk <msprungk_at_gmail.com>
Data: Sat 09 Jul 2005 - 19:29:42 MET DST
Message-ID: <zoi0qvo36ugj$.vdx3190fuj35.dlg@40tude.net>
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"

wafd napisał(a):

> Witam,
> Zamówiłem w sklepie internetowym parę komponentów do komputera (zrobiłem to
> po raz pierwszy).
> Na stronie www.proline.pl jest informacja, że dostawa nastąpi na następny
> dzień do 17. Mineły dwa dni i dostawa nie dotarła. Nie wiem kto zawiódł
> firma dostawcza "Schenker" czy sklep? Informacji na ten temat nie uzyskałem
> pomimo monitów.

A kogo monitowałeś? Sklep czy Schenkera? Przypuszczam, że to pierwsze bo
Schenker zawsze odpowiada na zapytania swoich klientów a Proline ma to
dosłownie gdzieś. Wystarczy przeczytać archiwa grup dyskusyjnych zwłaszcza
w temacie gwarancji w Proline, która tak jak ta firma, jest tylko wirtualna

> Mam pytanie : Czy wszystkie sklepy internetowe maja taką przypadłość?

Nie. Tylko te, które udają takie sklepy

-- 
Markus Sprungk                msprungk(at)post(KROPKA)pl
ICQ: 79050392                  msprungk@gmail.com
Tlen: msprungk
GG: 1447098
Received on Sat Jul 9 19:30:15 2005

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 09 Jul 2005 - 19:51:05 MET DST