wafd napisał(a):
> Witam,
> Zamówiłem w sklepie internetowym parę komponentów do komputera (zrobiłem to
> po raz pierwszy).
> Na stronie www.proline.pl jest informacja, że dostawa nastąpi na następny
> dzień do 17. Mineły dwa dni i dostawa nie dotarła. Nie wiem kto zawiódł
> firma dostawcza "Schenker" czy sklep? Informacji na ten temat nie uzyskałem
> pomimo monitów.
A kogo monitowałeś? Sklep czy Schenkera? Przypuszczam, że to pierwsze bo
Schenker zawsze odpowiada na zapytania swoich klientów a Proline ma to
dosłownie gdzieś. Wystarczy przeczytać archiwa grup dyskusyjnych zwłaszcza
w temacie gwarancji w Proline, która tak jak ta firma, jest tylko wirtualna
> Mam pytanie : Czy wszystkie sklepy internetowe maja taką przypadłość?
Nie. Tylko te, które udają takie sklepy
-- Markus Sprungk msprungk(at)post(KROPKA)pl ICQ: 79050392 msprungk@gmail.com Tlen: msprungk GG: 1447098Received on Sat Jul 9 19:30:15 2005
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 09 Jul 2005 - 19:51:05 MET DST