Re: naprawa (wymiana) dysku na gwarancji a prywatnosc

Autor: Sabina <glubelek_at_tegoniema.poczta.onet.pl>
Data: Wed 06 Jul 2005 - 00:44:15 MET DST
Message-ID: <6r2mc1h9s0s67l797rtua1dfp1pm6p2lr3@4ax.com>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8

On Tue, 05 Jul 2005 23:09:17 +0200, "lev@k" <lew666SPAMBUSTER@op.pl>
wrote:

>Jak HDD padł tak "definitywnie" - to naprawa będzie się zapewne
>ograniczać do odesłania "zwłok" dysku do producenta.. Nikt się raczej
>wtedy w profesjonalny odzysk Twoich danych bawić nie będzie - chyba że
>na specjalne Ĺźyczenie ;-)

Nie wiem co padlo, jego "padniecie" polega na tym, ze gdy jest
podlaczony, komputer ani mru mru.

>Nikłe - w necie i tak jest już przesyt tego typu treści.. No chyba że to
>coś naprawde "extra" ;-) BTW - na przyszłość tego typu "extrasy"
>archiwizuj na płytach (najlepiej zaszyfrowanych względnie mocnym
>algorytmem), a z dysku nie kasuj "Deletem" typu softem do "Shreddingu"
>plikĂłw.

Rozbierane zdjecia podalam jako przyklad, chodzilo mi ogolnie o
podejscie do tematu. Hasla oczywiscie na wszelki wypadek pozmieniam,
ale chociazby prywatnosc poczty juz odebranej stoi pod znakiem
zapytania.

Teraz bede pamietac (mam nadzieje), ze zabezpieczanie prywatnosci to
nie tylko firewall...

-- 
Dzieki za odpowiedzi, Sabina
Received on Wed Jul 6 00:45:18 2005

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 06 Jul 2005 - 00:51:04 MET DST