Vulcan <genomvul@zeus.polsl.gliwice.pl> wrote:
> Btw, infa o Actionie, a to sie zdziwilem,
Jak widac nie kazdy sklep [ale ja nie o tym pisalem] i nie kazda
_HURTOWNIA_ dorosla do handlu i swiadomosci faktu, ze 1 zadowolony klient
poleci ja nikomu albo niewielkiej liczbie ludzi, jeden wydymany zniecheci
dziesieciokrotnie wiecej.
> Tak wiec polecam z kolei produkty z nalepka pronoxu. dla
> nich to zadna roznica nowa dostana i tak i sprzedaja ja potem komus
> innemu, a klient zadowolony. dziwie sie ze niektore firmy tak traktuja
> klientow jak Action
Dlatego wlasnie sie denerwuje - dla nich to praktycznie zadna robota
- testuja i odsylaja producentowi we wspolnym kontenerze dostajac w zamian
nowe lub naprawione - przeciez nie robia serwisu dyskow twardych. To nie
zadna dzialalnosc charytatywna ze strony Action - byl to dysk przez nich
sprzedany [specjalnie upewnilem sie ze sklep bierze sprzet w tym samym
oddziale na Jana Kazimierza by nie bylo problemow]. Ale jak widac woleli
zaslonic sie zwoim regulaminem. Kij im w oko. Sam od tej pory nie kupuje
nic z nalepka Action, zniechecilem juz do nich sporo znajomych i bede dalej
informowal ludzi o tym, jakie praktyki stosuja. Przy obecnej konkurencji
na rynku detalicznym sprzetu PC, gwarancji na HDD 3-5 lat przypadki gdy
sklep zwija dzialalnosc przed uplywem gwarancji nie sa rzadkie.
Jesli Action tak postepuje to znaczy ze nie zalezy im na klientach
koncowych [znane mi sklepy tez narzekaly na Action], a jesli klienci
koncowi nie beda chcieli brac sprzetu, ktory przeszedl przez Action to juz
dla hurtowni strata.
-- Pozdrawiam, Michal Bien mailto:mbien@mail.uw.edu.pl #GG:351722 #ICQ:101413938 Stop dla patentow na oprogramowanie! Dodaj swoj glos: http://patenty.komada.org/index.phpReceived on Thu Mar 3 20:35:20 2005
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 03 Mar 2005 - 20:51:04 MET