Re: MONEL - katowice

Autor: Vulcan <genomvul_at_zeus.polsl.gliwice.pl>
Data: Thu 03 Mar 2005 - 17:02:10 MET
Message-ID: <d07cj7$l1e$1@nemesis.news.tpi.pl>

Użytkownik "Sander" <ROT13_fnaqre3@tnmrgn.cy_ROT13> napisał w wiadomości
news:d026qi.3g8.9@Hobby.od.19.lat...
> "Kapsel" <kapsulski@poczta.onet.pl> w
> news:m3vqxjhj1tlr.zu40q45h1lsm.dlg@40tude.net napisał(a):
>
> > Po wiecej info zapraszam
> > na grupe pl.regionalne.gorny-slask albo od razu do archiwum tejze grupu
> > (byla rozmowa o monellu - jest tam nowy adres).
>
> Hmmm, może zasubskrybuję tą grupę :)

Teraz jest bodajze na Wojewodzkiej - bo te badziewne oczojebne ulotki
przychodza nadal tylko juz nie z adresem wincentego pola tylko wojewodzka,
ale głowy nie dam, ale za to doskonale pamietam jak zostakli napiętnowani w
Chipie;]

Użytkownik Michal Bien napisał w wiadomości

>Jesli to Action to mozna zapomniec. Mialem podobna sytuacje -
>gwarancja na HDD jest stosunkowo dluga - sklep w ktorym kupowalem
>bioracy sprzet w Action zwinal dzialalnosc wiec dalem do reklamacji
>w zaprzyjanionym tez bioracym sprzet w tym samym oddziale Action.
>Hurtownia odrzucila RMA podajac jako powod "zgloszenie przez inny
>podmiot niz ten, ktory od nich bral". Czeka mnie wiec pewnie wysylka
>do Holndii. Inna sprawa ze z takim podejsciem do klienta sugeruje
>wystrzegac sie wszystkiego co ma sticker Action - przypadki zwiniecia
>dzialalnosci przez sklep sie zdarzaja. Kilka lat temu mialem podobna
>sytuacje przy reklamowaniu pamieci i z Incomem nie bylo takich
>problemow. Wniosek od kogo kupowac pozostawiam czytajacym ten post.

Btw, infa o Actionie, a to sie zdziwilem, ja biore sprzet w pronoxie i
ostatnio zlozylem kumplowi kompa i plyta siadla po 6 dniach (zdarza sie
nawet najlepszej firmie). Chcialem zalatwic to dla niego jak najszybciej ale
w nastepnym dniu po awarii nie moglem z nim jechac (a jestem z Zabrza) wiec
posłalem go samego z gwarancja i na wszelki wypadek fakturą, powiedzial
facetowi w serwisie ze plyta siadla a facet tylko mu wzial plyte i pipnal
czytnikiem potwierdzil ze brana od nich, sprawdzil ze faktycznie zwalona i
dal od reki nowa, mimo ze nie musial tego robic bo w gwarancji wyraznie
pisze ze tylko do 3 dni wymieniaja na nowe od reki. nie musze mowiec
jakikumpel byl zadowolony. Tak wiec polecam z kolei produkty z nalepka
pronoxu. dla nich to zadna roznica nowa dostana i tak i sprzedaja ja potem
komus innemu, a klient zadowolony. dziwie sie ze niektore firmy tak traktuja
klientow jak Action

A tu pytanie mam przy okazji, czy nie orientuje sie gdzie zaopatrywala sie
upadla niedawno firma BICOMP z myslowic, bo mam znajama ktorej padly dwa
sloty PCI, ale dowiedzialem sie ze CEi przejela tylko sklep bicompa za
dlugi, a serwisu juz nie, na pudelku z plyty niesety nie znalazlem zadnej
naklejki z hurtowni, a gwarancja niby jeszcze jest i moznaby wymienic,
daletgo prosze o pomoc

Pozdrowienia, Vulcan
----------
GTO RULEZ!!!

"My rządzimy światem, a nami... manga"
Received on Thu Mar 3 17:05:22 2005

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 03 Mar 2005 - 17:51:04 MET