Autor: Sander (ROT13_fnaqre3_at_tnmrgn.cy_ROT13)
Data: Wed 19 Nov 2003 - 20:43:48 MET
"PhoeniX" <phoenix81_at_free.pnet.pl> w news:bpgct2$ni3$1_at_korweta.task.gda.pl
napisał(a):
> > jak da 256 to mu cala pamiec pozre! :P
>
> Coś chyba niedoczytałeś :)
> AGP Aparature Size nie zajmuje tyle ramu ile sie ustawi.
Właśnie.
> To jedynie obszar dozwolony do zajęcia przez textury o ile
> będzie taka potrzeba.
Dokładnie, a że dzisiajsze gry nie zajmują więcej niż 64MB ... :)
-- [ SANDER | ABIT IC7 + P4 2.4C @ 3.00 + CNPS7000A-Cu + 1024MB PC3200 ] [ Iiyama Pro450 + GF2Ti 64MB 270/450 & Creative SBLive + 4 Speakers ] [ EIDE: 2 x WD 120GB + Asus CD-S520/A + LiteOn LTR-52327S | HP 960c ] [ SCSI: Seagate Cheetah ST19101WC 9.1GB + CDRW Yamaha 8424S @ CDROM ]
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 11:42:03 MET DST