Autor: Peterphk (peterphk.no-fq-spam_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 03 Aug 2003 - 16:18:16 MET DST
> Plyta byla kupiona jako nowa, nieodfoliowana,
> a jeszcze czy jest mozliwe zeby uszkodzony procesor sie uruchamial i po
> jakims czasie dopiero powodowal restart lub w ogole od czsu do czsu
> uniemozliwial uruchomienie komputera, bo jak na razie to wyglada na
> uszkodzenie plyty (wszystko bylo wymienione: pamieci, grafika, dysk tylko
> jeszcze nie podmienilem procesora).
Jak juz wczesniej pisalem mialem taki przypadek, ze to procesor powodowal
nie odpalanie plyty od czasu do czasu.
> Jak wyglada sprawa reklamacji u
> producenta (w tym przypadku Intel, czy wystarczy to zalatwiac przez
> polskiego przedstawiciela?)
tzn. moge tylko powiedziec, ze kiedys reklamowalem plytke glowna intela
(jako sklep) i posylalem ja do intela za granice. Zeby miec aktualne
informacje proponuje wyslac do intel'a email'a z zapytaniem jak to sie teraz
odbywa lub zadzwonic:
Intel Poland Developments, Inc.
Jerozolimskie Business Park
Al. Jerozolimskie 146 C
02-305 Warszawa
Poland
Tel: +48 22 570 8100
Fax: +48 22 570 8140
i jeszcze link:
http://www.intel.com/pl/intel/nav/support/contact.htm#telnumbers
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 10:53:50 MET DST