Autor: Tarki (mihtur_at_NOSPAMgo2.pl)
Data: Sun 03 Aug 2003 - 15:11:21 MET DST
> Przy sprawdzaniu procy licza sie 2 czynniki:
> - wygrzewanie procesora
> - cierpliwosc testujacego:)
> Niektore sztuki potrafia przez caly dzien dzialac poprawnie po czym na
> nastepny dzien komp sie nie uruchomi kilka razy na 10 odpalen.
--------
Plyta byla kupiona jako nowa, nieodfoliowana,
a jeszcze czy jest mozliwe zeby uszkodzony procesor sie uruchamial i po
jakims czasie dopiero powodowal restart lub w ogole od czsu do czsu
uniemozliwial uruchomienie komputera, bo jak na razie to wyglada na
uszkodzenie plyty (wszystko bylo wymienione: pamieci, grafika, dysk tylko
jeszcze nie podmienilem procesora). Jak wyglada sprawa reklamacji u
producenta (w tym przypadku Intel, czy wystarczy to zalatwiac przez
polskiego przedstawiciela?)
pozdrawiam
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 10:53:50 MET DST