Autor: ulisses (ulisses_at_tenbit.pl.nospam.delete.it)
Data: Thu 24 Jul 2003 - 14:58:59 MET DST
Dnia Thu, 24 Jul 2003 11:17:19 +0200, "Tomasz"
<tomasz1212_at_poczta.onet.pl> wystukal:
>Dopiero po takim zalatwieniu mojej gwarancji zażadałem zwrotu gotowki za
>sprzedany praktycznie bez gwarancjim komputer.
Podpisywales umowe gwaranyjna? Twoje rzadania sa niezasadne. IMHO w
kazdej umowie gwarancyjnej jest napisane ze: "w ciagu 14 dni
roboczych..." sprzet zostanie naprawiony, nastepnie jest chyba punkt o
wymianie na nowy, a dopiero na koncu jest mowa o zwrocie pieniedzy.
Dopuki nie wykorzystasz ww. mozliwosci o zwrocie gotowki IMHO nie ma
mowy.
-- Pozdrawiam, || GG: 1429505 || Jabber: ulisses_at_chrome.pl || || ICQ: 164519047 || http://www.vlo.ids.gda.pl || || ulisses(at)tenbit.pl || Nie można spaść z podłogi ||
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 10:47:22 MET DST