Re: Wyjaśnienie firmy Balta

Autor: QlEKI (qleki_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Thu 24 Jul 2003 - 09:18:59 MET DST


Quick <jacekst_at_polbox.com> napisał(a):

> A nie miał do tego prawa ? Jeśli jakieś urządzenie nie działa a jest na
> gwarancji to klijent ma prawo żądać wymiany lub zwrotu gorówki.Wasz klijent
> zażądał gotówki a potraktowaliście go jak idiotę. Warto poczytać prawa
> konsumenta.

To jest wlasnie toku rozumowania Andrzeja vel Tomasza. Proponuje abys to ty
mimo wszystko poczytal kodeks cywilny i ustawe o odpowiedzialnosci sprzedawcy
z tyt. dostarczenia towaru niezgodnego z umowa bo bzdury piszesz. Najpierw
jednak zajrzyj do slownika ortograficznego.

QlEKI

-- 
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 10:47:06 MET DST