Autor: Quick (jacekst_at_polbox.com)
Data: Thu 24 Jul 2003 - 07:19:30 MET DST
A nie miał do tego prawa ? Jeśli jakieś urządzenie nie działa a jest na
gwarancji to klijent ma prawo żądać wymiany lub zwrotu gorówki.Wasz klijent
zażądał gotówki a potraktowaliście go jak idiotę. Warto poczytać prawa
konsumenta.
Osoba która zakupiła u was dany towar nie została w należyty spoób
potraktowana , więc proszę się nie dziwić że zdenerwował sie, nie wiem ile
kosztował ten sprzęt ale na jego żadanie jesli faktycznie w tym zestawie
modem nie działa w sposób właściwy macie psi obowiązek do zwrotu pieniędzy.
To tyle jeśli chodzi o prawo. Jak tera z tego wybrniecie to tylko zależy od
was.
Quick
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 10:47:04 MET DST