Autor: squirs (squirs_at_nospam.go2.pl)
Data: Wed 23 Jul 2003 - 22:24:22 MET DST
> Tutaj znajdziecie przebieg calej korespondencji z klientem (Uwaga: nalezy
go
> czytac "od dolu"): http://www.balta.pl/andrzej.htm
>
> Pozdrawiam
> Piotr Sciesinski
> dyrektor handlowy
> Balta.pl
Witam
W zasadzie można powiedziec ze sprawa powinna być już zamknieta...pan
Piotr/Andrzej nie ma podstawy do żądania zwrotu gotówki za zakupiony
sprzęt...
A pan Piotr Sciesinski z przebiegu korespondencji ,widać, że wykazał wolę
naprawienia zaistniałej sytuacji. A pomysł z wymianą całego sprzętu co kilka
miesięcy jest dobry ,ale nieskuteczny....:-) Chociaż powiem że są sklepy , w
których przez okres trwania gwarancji można wymienić jakieś podzespoły na
nowsze , nie płacąc za nie całej ceny, lecz pomniejszoną o wartość
wymienianego podzespołu...(oczywiście nie będzie to cena z dnia zakupu, bo
jak widać w praktyce za tę samą cenę można po kilku miesiącach dostać towar
z nieco wyższej półki)
Pozdrawiam
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 10:47:00 MET DST