Autor: oscarek (oscarek_at_meritus.pl)
Data: Tue 08 Jul 2003 - 16:23:53 MET DST
który kupiłem po
> okazyjnej cenie w sklepie -
> Dysk ma jakieś 2 lata i pojawiły się bady. Mam karte gwarancyjną z
> tego sklepu na 6 miesięcy (dlatego że dysk był tani, a ja
> potrzebowałem czegoś do noszenia - okazja :))
jak sam piszesz dlatego tani bo krótka gwarancja, nie rozumiem ludzi którzy
świadomie kupują coś z krótka gwarancją a potem są oburzeni
> natomiast na dysku jest nalepka Optimus SA z gwarancją 3 lata. -
zakładam że nie kupiłeś w Optimusie więc to Ciebie nie dotyczy
> Co teraz robić? Iść do sklepu i domagać się uznania gwarancji
> (zakładam że sklep jeszcze istnieje) czy odrazu do Optimusa czy jak
> tam oni się teraz nazywają. Zaznaczam że jedynym dowodem sprzedarzy
> jest karta gwarancyjna z tego sklepu. Jak to rozegrać??
pokornie przyjąć fakt awarii i zakupić nowy
oscarek
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 10:40:37 MET DST